Rijmaran motorhome en caravan

Service en onderhoud

Kwaliteit in service en onderhoud

Bij Rijmaran vinden we service, onderhoud en goede  montage van accessoires heel belangrijk.
Een goed opgeleid team staat steeds paraat in woord en daad.
Hier kan je zowel terecht voor onderhoud van alles wat te maken heeft met de leefcel van je motorhome of caravan of een smering en regeling van de remmen en chassis van de caravan.
Uiteraard zijn alle toebehoren bij ons verkrijgbaar, al of niet gemonteerd.
Dit kan gaan van movers, fietsrekken, TV’s, schotelantennes, ramen, dakluiken, luifels en nog veel meer.
Alle merken zijn welkom !

Bel ons gewoon op voor een afspraak op het nr. 050/311792 of neem contact op via de website

Hoe kan ik betalen?

De e-shop voorziet verschillende betaalmogelijkheden van bestellingen in de e shop.

Online betalen

Betaal je via online banking (BNP Paribas Fortis, Dexia, ING en KBC) of creditcard (VISA en Mastercard), dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgehouden en kunnen we je bestelling onmiddellijk verwerken. Indien de uitgever van je kaart weigert om in te stemmen met je betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen bij de levering en/of niet-levering van uw bestelling.

Online betalen in de e-shop gebeurt door middel van een beveiligde transactie in samenwerking met onze partner. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Betalen via overschrijving

Betaal je liever via overschrijving, neem dan contact op en dan maken we je pakje klaar zodra we je betaling ontvangen hebben. Een bestelling dient binnen zeven dagen betaald te zijn. Bestellingen die je niet binnen deze termijn betaalt, worden automatisch geannuleerd. Dit houdt in dat de artikels opnieuw vrijgegeven worden voor verkoop.

Prijsaanduiding

RIJMARAN engageert zich om in de e-shop te allen tijde correcte prijzen weer te geven voor de te koop aangeboden artikelen. In het uitzonderlijke geval dat er abusievelijk niet-correcte prijzen worden geafficheerd, hetzij als gevolg van een technisch probleem hetzij door een menselijke fout, geldt steeds het zogenaamde 'criterium van de goede trouw van de consument’.

De verplichting van de verkoper om te verkopen tegen de prijs die in de rekken of op zijn website staat aangeduid, zelfs als die fout is in zijn nadeel, wordt afgezwakt door het criterium van de goede trouw van de consument, die redelijkerwijs moet hebben kunnen geloven dat de aangeduide prijs correct was.” (bron: OIVO, het Onderzoeks- en Informatiecentrum van de Verbruikersorganisaties, verwijzend naar de wetgeving i.v.m. redelijkheid in prijsaanduiding).

- Monnikenwerve 135 / 01 - B-8000 Brugge - Tel. +32 (0)50 31 17 92 - Fax. +32 (0)50 31 45 24 - Website by Lodestar | Privacy policy