Veelgestelde vragen

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling geregistreerd is?

Als je bestelling bij ons geregistreerd is, kom je automatisch op onze bestelbevestigingspagina. Je ontvangt bovendien een bevestiging via de e-mail, meestal binnen enkele minuten. Controleer of alle ingevulde gegevens juist zijn. Is dit niet het geval, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

Ik heb me bedacht. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Totdat je bestelling verpakt en verzonden is, kun je je bestelling op elk moment annuleren door via e-mail contact met ons op te nemen op info@rijmaran.be (bereikbaar tijdens kantooruren). Zorg dat je je volledige naam en het bestelnummer vermeldt en duidelijk verklaart dat je je bestelling wilt annuleren.  Wij bevestigen via een e-mail dat we je annulering hebben ontvangen en dat je betaling is geannuleerd.

Is je bestelling inmiddels verzonden, dan kun je hem natuurlijk retourneren, overeenkomstig ons retourenbeleid. Onderaan hier zie je hoe dat moet.

Wat doe ik als mijn actiecode niet werkt?

Controleer of je de code juist hebt ingevuld en of de code nog geldig is. Kloppen alle gegevens, maar doet het probleem zich nog steeds voor, neem dan voordat je bestelt contact met ons op via info@rijmaran.be, zodat we je kunnen helpen.

Wat zijn de voorwaarden voor actiecodes?

Onze actiecodes kunnen helaas niet gecombineerd worden (tenzij nadrukkelijk anders vermeld). De eerste actiecode die je invult in het veld voor Discount Codes  in checkouten is de code waarmee je korting krijgt op je aankoop. We raden je daarom aan om de actiecode te kiezen die het meest geschikt is voor je aankoop.

Hoe gebruik je je actiecode:

1. Vul bij het afrekenen je geldige code in, in het Actiecode-veld
2. Druk op ”Ok” 
3. Controleer of het bedrag van je bestelling is aangepast, in overeenstemming met de betreffende code
4. Ga naar de betaalpagina

- Monnikenwerve 135 / 01 - B-8000 Brugge - Tel. +32 (0)50 31 17 92 - Fax. +32 (0)50 31 45 24 - Website by Starring Jane | Privacy policy